Henny uit K. :
Roland
heeft echt kennis van electronica, al een aantal keren heb ik een
beroep op hem gedaan omdat ik er zelf niet uit kwam. Steeds wist hij het
probleem op te lossen. Als Roland het niet kan repareren dan kan
niemand het!
Wim uit A. :
Super
service en vakkundig gerepareerd voor een acceptabele prijs Reparatie
was snel klaar en weer snel opgestuurd En de koffiemachine beter
ingepakt als dat hij bezorgt is Ik zou jou zeker aanbevelen ! Echt
verstand van elektronica zaken Nogmaals bedankt.
Hans uit N. :
Beste
Roland bedankt voor de snelle service en ik zal je zeker bij iedereen
aanraden om de reparatie door jou uit te laten voeren
Martin uit L. :
Roland super, Siemens EQ6 700 werkt weer als een zonnetje
Tarsy uit W. :
We
maken al enkele jaren gebruik van het vakmanschap van Roland; ik
herinner me printer, mixer, kruimeldief, luxe zaklantaarn,
tuner-versterker. Geweldig om zo'n probleemoplosser in de buurt te
hebben waardoor apparaten veel langer meegaan. Totnogtoe niet meegemaakt
dat een reparatie niet lukte. Dolblij dus met zo'n technical backoffice
die het mogelijk maakt om duurzamer met materialen en grondstoffen om
te gaan.
Monica uit U. :
Helaas
kon de data van mijn defecte USB-stick niet worden teruggehaald wegens
defecte geheugenchips. Desondanks kan ik de goede service en diensten
van de heer Melse aanbevelen. Ook fijn is, dat hij tussentijds telkens
goed aangeeft welke stappen hij gaat ondernemen en wat het resultaat na
afloop daarvan is. Op die manier kun je goed het gehele proces volgen.
Nogmaals dank voor de goede zorgen en de goede service.
Piet uit O. :
Met
een tot wanhoop drijvende opeenstapeling van dingen, die kennelijk met
een pc mis kunnen gaan, als er "iets vreemds"gebeurt en je alle
bestanden ( gelukkig backup) maar ook al je mails en adressen kwijtraakt
bij Roland Melse terechtgekomen op recommandatie van een IT"er, die dit
nog nooit meemaakte. Melse heeft met veel verstand van zaken en een
drive om te volharden in het willen oplossen de verloren gewaande mails
en adressen weer grotendeels teruggebracht. De aandacht, service en
vooral het meedenken in tips om herhalingen te voorkomen maken dit adres
aanbevelenswaardig.
Ivo uit Z. :
Na
zelf proberen om mijn DeLonghi koffiemachine uit een storing te krijgen
kwam ik Roland op het spoor. Op mijn vraag wat het zou kunnen zijn
kreeg ik per ommegaande mail het advies om de testmodus te doorlopen. De
belangrijkste onderdelen bleken het nog prima te doen. De koffiemachine
was het repareren waard. Op donderdag de machine naar Roland gebracht
en vrijdag weer opgehaald. Goed gerepareerd voor een nette prijs. En ook
nog 6 maanden garantie op de reparatie. Ik drink weer heerlijk koffie.
Echt een aanrader.
Daan uit A. :
Vriendelijke en goede communicatie, en een top gerepareerde printplaat al in 1 dag :duimpje:
Leo uit W. :
Super betrouwbaar en netjes ik ben er blij mee en kom zeker nog bij je terug
Dank je
Frank uit U. :
Op
de printplaat van mijn pelletkachel was 'iets' kapot. Opgestuurd naar
Roland voor onderzoek en reparatie. Netjes berichtje terug gekregen dat
het te repareren was en wat de kosten zouden zijn. 2 dagem later brandt
mijn kacheltje weer lekker wat wel fijn is in deze tijd van het jaar...
Roland hartstikke bedankt en ik denk/vrees dat ik nog wel eens gebruik
van je diensten ga maken...
Thuy uit W. :
Krups
coffee machine comes to life again thank to you Roland for your skills
and quality you delivered, from that you know you already have a new
customer (for my neigbor's Saeco) right? From now on, before using my
ACV's afval pas (haha) I will always let you check the kapot electronics
first. Thank once again.
René uit D. :
Printplaat afgegeven en na een paar dagen alweer gerepareerd terug! Perfect!
Anita uit W. :
Prima service, betrouwbaar.
Jacques uit H. :
Als reparateur van DeLonghi machines doe ik vaak een beroep op Roland-Repareert.nl
Hij is een expert in het repareren van elektronicaprints.
Ik stuur dan de elektronicaprint naar hem op en per kerende post ontvang ik de gerepareerde print met garantie weer retour.
Wat ik erg waardeer dat hij als specialist mij precies kan vertellen wat er aan stuk was.
Ik kan Roland-Repareert.nl beslist aanbevelen.
Nelly uit B. :
Heel
tevreden over de reparatie van onze Miele inbouwkoffieautomaat. Vooraf
duidelijk geïnformeerd over de storing en prijsopgave gehad, daarna
vakkundig en snel gerepareerd.
Philip uit W. :
Mijn
Jura werkt weer als vanouds <coffee-cup>. Qua service; snelle
reactie, goede uitleg en duidelijke afspraak. En ook nog een
leenapparaat meegekregen. Top <thumbs-up>
Sander uit Z. :
Printplaat opgestuurd, snelle intake en afhandeling! Erg blij met de verleende service.